V súčasnosti aktualizujeme náš e-shop. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti. Hotový bude čo nevidieť 😊

REKLAMÁCIE

Kontakty

Reklamácie

Stalo sa niečo nečakané?
Kontaktujte našu zákaznícku linku na info@licirna.cz
alebo zavolajte  +420 721 371 074

Banner

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY BEZ UVEDENIA DÔVODU

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 419 Občianskeho zákonníka č. 89/2012 Zb., má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej prostredníctvom Stránok (prostriedkov komunikácie na diaľku) do 14 dní odo dňa, keď on alebo ním určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme tovar. Písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručí kupujúci predávajúcemu prostredníctvom e-mailu na adresu info@licirna.cz.

Kupujúci a predávajúci sa následne dohodnú na spôsobe vrátenia tovaru (Zásielkovňa, osobné odovzdanie a pod.). Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, je povinný zaslať alebo odovzdať predávajúcemu tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Predávajúci vráti kupujúcemu všetky prijaté platby, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný než najlacnejší štandardný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim), a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru. Na vrátenie platby sa použije rovnaký platobný prostriedok, aký kupujúci použil pri úhrade, pokiaľ výslovne neurčí inak.

Adresa pre vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy je: Organic Master s.r.o., Milady Horákové 476/1, Praha 7, 170 00. Predávajúci nepreberá žiadne nevyžiadané zásielky na dobierku ani zásielky na jeho náklady. Ak si kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania, predávajúci vráti náklady len vo výške najlacnejšieho ponúkaného spôsobu.

Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, že tovar nie je možné vrátiť bežnou poštovou cestou. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy pri dodaní tovaru v uzavretom obale, ktorý bol po otvorení z hygienických dôvodov nevhodný na vrátenie.

Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, než je potrebné na oboznámenie sa s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou. Odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu nie je možné, ak bol tovar čiastočne spotrebovaný. Ak bude vrátený tovar neúplný, poškodený alebo zjavne opotrebovaný, môže si predávajúci uplatniť náhradu škody.

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA A UPLATNENIE REKLAMÁCIE

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä zodpovedá za to, že v čase prevzatia:

a. má vlastnosti dohodnuté zmluvnými stranami alebo vlastnosti obvyklé,

b. je vhodný na účel, na ktorý sa obvykle používa,

c. zodpovedá kvalitou alebo vyhotovením dohodnutému vzoru,

d. je dodaný v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,

e. spĺňa požiadavky právnych predpisov.

Ak sa vada prejaví do šiestich mesiacov od prevzatia, predpokladá sa, že tovar bol vadný už pri prevzatí. Doba od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia sa nezapočítava do záručnej doby.

Upozorňujeme, že individuálna citlivosť alebo alergická reakcia sama o sebe nepredstavuje vadu tovaru. Za vadu nepovažujeme ani drobné nedostatky darčekov alebo bonusov poskytovaných zdarma.

Fotografie produktov na našom webe sú ilustračné a skutočný vzhľad balenia sa môže líšiť.

PRÁVA KUPUJÚCEHO Z VÁD

Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu vady, ktorá sa vyskytne do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Reklamácia sa neuplatňuje pri: zľavnenom tovare z dôvodu vady, bežnom opotrebení, použitom tovare zodpovedajúcom miere opotrebenia alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

Reklamácie sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bol tovar zakúpený. Kupujúci je povinný reklamovať vadu bez zbytočného odkladu.

Miestom uplatnenia reklamácie je sídlo predávajúceho: Organic Master s.r.o., Milady Horákové 476/1, Praha 7, 170 00. Zásielku je potrebné označiť viditeľným nápisom „REKLAMÁCIA“ a uviesť číslo objednávky a kontaktné údaje.

Reklamácia musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

ĎALŠIE USTANOVENIA

Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sťažností zabezpečuje predávajúci prostredníctvom e-mailu info@licirna.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu.