V súčasnosti aktualizujeme náš e-shop. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti. Hotový bude čo nevidieť 😊

FAQ - Často kladené otázky

FAQ

Často kladené otázky

Prehľad najčastejších otázok, ktoré vám môžu pomôcť

Banner

Aké máte možnosti doručenia tovaru a ako dlho to zvyčajne trvá?


Objednávky doručujeme na zvolenú adresu, do výdajných miest Zásielkovne alebo ako osobný odber v našich predajniach v Prahe (Vinohrady a Letná). Tovar zvyčajne odovzdávame dopravcovi do nasledujúceho dňa od objednania a čas doručenia závisí od dopravcu, zvyčajne približne 2 dni.

 

Aké spôsoby platby si u vás môžem zvoliť?


Platbu môžete uskutočniť bankovým prevodom alebo online platobnou kartou. V prípade osobného odberu je možné platiť aj na predajni, a to kartou alebo v hotovosti.


Môžem si produkty vyskúšať aj v kamennej predajni? Kde vás nájdem?
Máme predajňu na Vinohradoch (Mánesova 76) a na Letnej (Kamenická 25). V oboch predajniach sa stretnete so skúsenými vizážistkami, ktoré vám so všetkým rady poradia.

 

Ponúkate aj vzorky?


Áno, na e-shope nájdete sekciu  Vzorky  v ktorej si môžete vybrať kategóriu make-up, skin care alebo parfumy. Konkrétne produkty potom uveďte do poznámky. Radi vám pripravíme vzorku akéhokoľvek produktu, ktorý to umožňuje. Nie je to možné iba pri zapekaných alebo lisovaných produktoch (lesky, ceruzky, maskary alebo oleje s roll-onom).

 

Ako môžem tovar vrátiť alebo reklamovať?

Reklamácie riešime individuálne, či už ide o poškodený alebo nesprávne zaslaný tovar. Odkaz na REKLAMÁCIE. Pre reklamáciu prosím vyplňte reklamačný formulár – ODKAZ. Prípadne nás kontaktujte e-mailom na  info@licirna.cz  alebo nám zavolajte na +420 721 371 074. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať k nám, my ho následne odošleme výrobcovi a celý proces môže trvať až 30 dní. Na vrátenie nepoužitého tovaru zakúpeného na e-shope máte zo zákona 14 dní od jeho prevzatia.

 

Mám objednaný tovar, ale doručenie trvá dlhšie. Ako je to možné?

Pri platbe bankovým prevodom čakáme na pripísanie platby. Je tiež dôležité uviesť ako variabilný symbol číslo objednávky, nie číslo faktúry. Výnimočne môže byť potrebné presunúť tovar na centrálny sklad a až následne ho odosielame.

 

Môžete mi poradiť s odtieňom make-upu alebo iných produktov?


S výberom produktov vám rady poradia naše vizážistky v predajniach. Zastavte sa za nimi osobne alebo im zavolajte. Môžete tiež využiť našu online produktovú poradňu (ODKAZ).

LÍČÍRNA MAKE-UP STORE Mánesova

Mánesova 76, Praha 2, 120 00 (3 minúty chôdze od stanice metra Jiřího z Poděbrad)

pondelok – piatok | 9:00 – 19:00

+420 777 315 780


LÍČÍRNA MAKE-UP STORE Letná

Kamenická 551/25, Praha 7, 170 00 (1 minúta chôdze od zastávky Kamenická)

pondelok – piatok | 9:00 – 19:00

+420 777 315 790

 

Nenašli ste odpoveď na to, čo vás zaujíma? Kontaktujte nás:

e-mail:  info@licirna.sk

telefón: +420 721 371 074